Momenteel hebben wij 1 vacature openstaan:
In verband met vertrek van een collega binnen ons team zoekt Advertentiegroothandel per direct een:
Medewerker Binnendienst
Part-time of Full time (24 – 40 uur per week)
Advertentiegroothandel is een online mediabureau. Persoonlijke aandacht, kwaliteit en snelheid staan bij ons centraal. Wij adviseren welk middel wanneer het beste kan worden ingezet, van krantenadvertentie tot buitenreclame objecten. Ook kunnen wij ontwerpwerkzaamheden en drukwerk verzorgen.
Via onze website hebben klanten de mogelijkheid tarieven van verschillende media te vergelijken en media-uitingen te bestellen. De website maakt een snelle ontwikkeling door. Daarom zoeken wij per direct een enthousiaste binnendienstmedewerker om de binnenkomende orders af te handelen.
Raak je niet in de stress van strakke deadlines en pak je elk project met een glimlach op? Dan kan dit een mooie uitdaging voor je zijn.
Wat doe je als Medewerker Binnendienst bij Advertentiegroothandel?
- Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant, je denkt inhoudelijk mee en staat ze kundig en netjes te woord;
- Je bent voornamelijk verantwoordelijk voor de telefonische verkoop van de aangeboden producten;
- Je verzorgt de media-inkoop bij onze partners, je verzorgt iedere project van A tot Z;
- Je biedt administratieve ondersteuning.
Dit vind jij leuk om te doen
- Klanten enthousiast adviseren;
- Een strakke planning maken en naleven;
- Foutloze offertes opstellen en bespreken met de klanten;
- Na de verkoop bij de klant checken of alles naar tevredenheid is verlopen;
- Onderhouden van goede relaties met onze leveranciers.
Herken jij jezelf hierin?
- Je hebt (minimaal) mbo werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een commerciële of administratieve omgeving;
- Je hebt uitstekende communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je hebt een klantgerichte instelling;
- Je hebt goede organisatorische vaardigheden en het vermogen om te ‘multitasken’;
- Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail bij het verwerken van informatie en het bijhouden van administratie;
- Je kan snel en effectief reageren op klantvragen en deze zelfstandig oplossen;
- Je kan uit de voeten met verschillende office programma’s (zoals Outlook, Word, Excel en Powerpoint);
- Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt affiniteit met de wereld van de krantenuitgevers en outdoor media-exploitanten of bent in staat kennis hierover snel op te pikken.
Wat bieden wij
Een leuke werkplek op een centrale plek in Den Haag. Een creatieve en fijne werksfeer met 5 andere collega`s in een platte organisatie (zonder vergadercultuur). Daarnaast een prima beloning in lijn met jouw ervaring. Advertentiegroothandel is een bedrijf met enorm groeipotentieel, waar jij mee zou kunnen groeien.Ben je geïnteresseerd?
Lijkt je dit wat? Solliciteer dan nu door je CV met motivatie te versturen naar Jeroen Smits j.smits@advertentiegroothandel.nl
Hoe verder?
De eerste gesprekken staan gepland in komende weken, de selectie volgt in de weken daarna. Hopelijk kun jij dan starten vanaf week 26.