Bestelstatussen
Na uw bestelling houden wij u bij elke stap op de hoogte van de bestelstatus. Onder het kopje ‘Orderstatus’ ziet u snel en eenvoudig wat de status van uw order is. Hieronder worden de verschillende statussen toegelicht.
Plaatsingsopdracht ontvangen
Uw plaatsingsopdracht is door ons ontvangen, maar nog niet compleet. Uw materiaal moet nog worden aangeleverd. Hebben wij binnen vierentwintig uur nog geen materiaal ontvangen, dan wijzigt uw status in ‘Wachtend op bestanden’.
Wachtend op bestanden
Indien u voor eigen opmaak heeft gekozen, dient u kant-en-klaar advertentiemateriaal aan te leveren. In het geval Advertentiegroothandel uw opmaak verzorgt, wachten wij nog op uw materiaal. U ontvangt een mail met daarin een link naar de pagina waar u uw bestanden kunt uploaden.
Materiaal ontvangen
We hebben uw bestanden ontvangen. Als uw betaling door ons is goedgekeurd, gaan wij over tot controle van het door u aangeleverde materiaal.
Wacht op betaling
Op het moment dat uw materiaal door ons is ontvangen, controleren wij of uw betaling accoord is. Aan het eind van het bestelproces heeft u de kans gekregen via iDEAL, Creditcard of PayPal te betalen, of – indien u hier toestemming voor heeft gekregen – te kiezen voor betalen op rekening. Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan bij de betaling, wijzigt uw status in “Wacht op betaling”. U ontvangt een mail met een link naar de betaalpagina.
Opmaak goed te keuren
Indien u heeft gekozen voor opmaak door de Advertentiegroothandel leggen wij u binnen één werkdag een kant-en-klaar ontwerp voor. Zodra het ontwerp klaar is, wijzigt de status in ‘Opmaak goed te keuren’ en krijgt u de kans het ontwerp te beoordelen. Indien u niet tevreden bent met het ontwerp, kunt u de opmaak afkeuren. De status wijzigt terug in ‘Bestand afgekeurd’. Wij wachten dan op uw commentaar op ons ontwerp en passen het waar nodig aan. U kunt uw opmerkingen uiteraard ook telefonisch doorgeven (085-2736338). Nieuw materiaal aanleveren is in deze fase niet mogelijk. Bent u wel accoord, dan wijzigt de status in ‘Materiaal goedgekeurd’.
Materiaal goedgekeurd
In deze status is de door u aangeleverde opmaak geschikt voor plaatsing, dan wel de door ons opgemaakte advertentie door u goedgekeurd. Wij nemen contact op met de uitgever om uw advertentie te plaatsen.
Bestand afgekeurd
Wanneer het door u aangeleverde bestand niet voldoet aan onze aanleverspecificaties kunnen we de advertentie niet plaatsen. U ontvangt van ons een e-mail met de reden van afkeuring. U kunt vervolgens opnieuw een bestand aanleveren. Ook wanneer u niet tevreden bent met het door ons gemaakte ontwerp, komt de status in ‘Bestanden afgekeurd’. Wij wachten dan op uw commentaar op ons ontwerp en passen het waar nodig aan. Nieuw materiaal aanleveren is in deze fase niet mogelijk. Mocht u de melding niet begrijpen of het bestand is ten onrechte afgekeurd, bel dan met onze klantenservice (085-2736338).
Plaatsing bevestigd
Zodra wij een plaatsingsbevestiging hebben ontvangen van de uitgever, wijzigen wij de status van uw bestelling in ‘Plaatsing bevestigd’. Het is niet langer mogelijk de plaatsing kosteloos te annuleren.
Bewijsnummer ontvangen
Na de plaatsing ontvangen wij over het algemeen van de uitgever de pagina van de krant waarop uw advertentie heeft gestaan. Dit ‘bewijsnummer’ wordt (indien beschikbaar) per e-mail toegezonden. Uw advertentieplaatsing is daarmee afgerond.
Geannuleerd
Uw bestelling is door u of door een van onze medewerkers geannuleerd.