Digitale Abri's in Breda
Digitale communicatie zorgt voor impact en engagement op straat. In de stadscentra zijn de digitale objecten goed zichtbaar; ze bereiken diverse en waardevolle doelgroepen; van jonge professionals, zakelijke beslissers tot winkelend publiek. De digitale abri beschikt over een premium 84 inch full HD lcd-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar.
De kosten voor een digtale campagne worden berekend op basis van het aantal impressies (gedefinieerd als 'opportunity to see': de som van de contactkansen voor een advertentie binnen zichtafstand van minimaal 2 aaneengesloten seconden). Gemiddeld levert een digitale abri 13.500 impressies op per week, maar dit verschilt per locatie. Desgewenst kunt u het aantal impressies in overleg met ons aanpassen.
- Doelgroep: jonge professionals, zakelijke beslissers en winkelend publiek
- Bereik: vanaf 12.500 per week per scherm
- Beschikbaar vanaf 1 scherm
- Duur uiting: 6 seconden in een loop van 36 seconden